Mys söndag

Ibland kan söndagar kännas ganska deppiga men jag måste säga att jag känner mig ganska nöjd idag. Jag och Julia sov jättelänge, med mina mått mätta, och sen åt vi god frukost som pappsen fixa, ibland är det skönt att inte behöva ta hand om allt.
Sen åkte vi ner på stan och köpte en dator till Julia, en mini som jag har :) och nu är vi hemma hos mig. Ska snart göra en fusk tom kha gai, hyra en film och äta glass till efterrätt!

Jag är helt slut, jag glömde mina järntabletter igår och även fast jag tog sovmorgon så skulle jag kunna somna nu, gäsp!
Handlade nytt tvätt/sköljmedel som är bebisvänligt så jag kan börja tvätta allt i det istället, plus alla hennes kläder och dom nya sängkläderna jag beställde häromdagen, allt är från RättStart, som har så fina grejer :)

Har ingen direkt skrivlust, återkommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback