NEEJ!!

Anja Pärson, vad hände? Jäkla skit alltså, jag och bebben låg på helspänn i soffan och hejade på som bara den och sen kommer världens vurpa precis i slutet, så himla tråkigt :( hoppas att hon är okej och kan tävla vidare!

Jag är baota mätt, jag och Anto gjorde hemgjorda köttbullar och potatismos, inte för att skryta (eller jo precis för att skryta) så gör jag världens godaste potatismos. Så nu ligger vi i varsin soffa som två tjockisar i värsta mat-komat.

Idag har jag och pappa varit och köpt kakel och klinkers, jättefina hittade vi :) längtar så sjukt mycket till helgen när allt ska upp och det SISTA ska fixas. Dom ringde idag och vår bänkskiva är äntligen färdig att hämtas!
Min pappa är världens bästa och gulligaste som tar sig tid att hjälpa oss så mycket med lägenheten och fixa allt, superstressad hela tiden eftersom att han är ansvarig för hela Försvarsmaktens "Har du vad som krävs?", officerar utbildning på jobbet. Jag ska tänka ut nån riktigt fin present till honom när det är klart här, frågan är bara vad?!

Imorgon tror jag att jag får lite paket från posten att hämta ut och på kvällen kommer Julia hit och sover :)


Pappsen och jag :)
Monkey see - No play no life! Väldigt roligt för oss utvalda som förstår humorn.

Nu ska jag snart sova, inte jättelätt när någon kör step-dans inne i magen.
Någon undrade om vi hade bestämt namn på vår lilla tös, Antoine har bestämt sig för att hon ska heta Elise, jag har bestämt mig för Lexi eller Elise, Antoine har bestämt att han vägrar att ge henne namnet Lexi och jag har bestämt att vi inte ska bestämma innan hon föds. Så JA, vi har bestämt oss för massa saker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback