Rah-rah-ah-ah-ah roma roma-ma gaga ooh lala

Vilken syn, jag och Julia shakar loss på hennes rum, hon i mjukisdress med munsår och jag med min enorma mage, väldigt härligt!
Jag är här och ska se matchen, har även fått god LAGAD middag :) och jag har hämtat ut 2 paket, ett med magoljorna jag beställde och ett med en tröja som var jättefin!

Jag börjar tycka att det är lite jobbigt att bo mitt i all kaos så det är skönt att komma hit lite där allt fungerar. Men jag och Anto har gjort lite av köket idag i alla fall, jävla IKEA, det är dömt att bli osams när man ska sätta ihop deras saker, eller när man är där och handlar, suck! Tur att det bara är jag som är långsynt av oss två, Anto kommer oftast och blir sams :)

På söndag kommer Lotta i alla fall, det ska bli härligt att få lite tjejsällskap! Anto har killpolare över i lägenheten hela tiden, nu ska vi brudar ta över. Hoppas vi hinner få lite ordning på torpet tills dess bara.

Nej nu börjar snart matchen, alltid oavsett förevigt Djurgården, ole ole ole ole ole ole ola!

Kommentarer
Postat av: axel

Grym blogg ;D



Kolla in min? ^^.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback