Sakta men säkert

Så börjar det bli ett kök, nu sitter hela köket uppe men det är bara kyl och frys som fungerar. Eftersom vi inte har bänkskiva än så har vi ingen diskho osv. Men det kommer i sinom tid det också :) väldigt fint blir det i alla fall!

Jag har sovit jättelite inatt, vaknade vid 5 och kunde inte somna om förän 8, men sen väckte Anto mig en halvtimme senare och då gick jag upp och satte ihop lådor till köket, satte upp hyllorna i skåpen och packade upp några flyttkartonger. Jag blir så himla rastlös!!
Vi har även satt upp vitrinskåpet, en tavla, möblerat om lite i lilla sovrummet, satt handtag på alla köksluckor och sen har jag städat.
Så egentligen är jag ganska slut och skulle helst gå och lägga mig men icke! Jag ska in till stan en sväng nu och sen ska jag hem till Julia och laga mat och se på hockey, hon och Michaela vill tydligen se Melodifestivalen, tycker den är riktigt usel, så jag bojkottar den och hittar på något annat!

Imorgon kommer Lotta hit :) hurra! Det ska bli superkul, nu är det faktiskt skaplig ordning här och jag har gjort mitt bästa för att få hennes sovrum fint idag.


Trevlig lördagskväll alla huliganer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback