Shopping!

http://www.villamagnolia.se/Userfiles/Image/products/994_22_1.jpg
Jag har köpt en skötväska :) en röd från Bugaboo, tänkte köpa en SkipHop först men sen hittade jag ett ställe där dom sålde dom 'gamla' Bugaboo skötväskorna, den nya modellen är skitful nämligen!
Jag har också köpt en jättegullig lekmatta till lilla tösen att ligga och roa sig på! Och beställt hem lite väggdekor och väggord att pimpa rummet med. Vi bestämde oss för att inte måla om i nån barnfärg, det är roligare om hon får bestämma det när hon blir så pass stor, annars blir det bara att måla en extra gång :)

Idag är sista dagen som Anto är hemma med mig, imorgon börjar han jobba, lite tråkigt tycker jag, roligt tycker han. Hade jag fått bestämma så hade pokerproffs blivit ett 'riktigt' yrke, men men.
Jag ska följa med Julia och kolla på lägenhet ikväll, rooligt :) tungt att vara 17 och köpa egen lägenhet i Sthlms city eller hur? I digg her!

Nej nu ska jag göra en sen frukost!

Kommentarer
Postat av: julia

FETT TUNGT ! Tror ja kan bli en förebild för många, speciellt tonårsmesar ifrån lkpg osv..

2010-02-15 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback