Sömnpiller

Jag börjar bli rätt så säker på att någon har blandat sömnmedel i vårat vatten, för jag är trött hela tiden!
Nu har jag och Anto precis grejat i köket lite och jag känner mig redo för sängen, katastrof. Men fint blir det, fast det går seeegt, försöker förtränga känslan av stress som verkar vilja infinna sig hela tiden, stress över att allt inte ska bli klart osv.

Nu kommer grabbligan när som helst och invaderar lägenheten, jag åker kanske till pappa och sover inatt så att dom får ligga och mysa i stora sängen.
Tråkigt att det inte blev Kalmar i helgen, jag hade sett fram emot att träffa mormor och morfar jättemycket :( men jag har ingen lust att vara borta i 4 dagar när jag mår så dåligt, jag är mer besvär än roligt sällskap. Men ändå, jag är lite ledsen över det.
Ska ta med mig lilltösen så fort som möjligt och flyga ner och hälsa på dom!

Hittade en jättefin babysitter som jag tänkte beställa åt miniliten, tyckte den såg skön ut :) tycker att såna som gungar och sjunger är hemska, skulle aldrig köpa en sån!

Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Det är inte lågt järnvärde du har om du är konstant trött?

jag hade jätte problem med att få upp mitt men till slut testade jag blutsaft kombinerat med niferex. inte det godaste jag druckit men en liten hutt om dagen gick. :)

vilken söt babysitter! =) dom är guld värda sen :)

kram

Postat av: Fiii - Vincents mamma

4 niferex?? :O shit!!! jag blev halv förstoppad av 1 :S

Bärsele!! om du inte redan köpt de vill säga? Då får dom närheten och tryggheten samtidigt som man är fri. :) Jätte smidigt om man ska iväg och handla å slippa gå med barnvagnen i tex mataffären. Vincent var en riktig vagn strejkare i början så vi körde med bärselen. :) Nu älskar han sin vagn dock men första tiden vill dom ju ha närheten. tror han var 3 veckor första gången jag satte honom i selen. men han var jätte stark i nacken från start.

en sida som har bra och billiga grejer är www.onetex.se där har dom en bra bärsele som man kan vända barnet framåt i sen när dom blir lite större =)

hehe listan kan göras lång med saker som kan vara bra att ha men du kommer märka väldigt snart vad din dotter vill ha och behöver. Alla barn är ju så olika. :)

lägg till msn om du vill. :)

kram kram

2010-02-26 @ 22:48:08
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Bella BF

jag hade en liknande sån där.. men köpte en baby björn sitter istället för den var det ända som min tilde ville sitta i:P kolla på babybjörn sittern innnan du köper en annan:P

2010-02-28 @ 18:37:53
URL: http://isabellabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback