SPA!

Goood mooorning!
Jag har gått upp och gjort mina vanliga hemmafru sysslor som att diska, städa lite, bäddat rent i sängen med nya sängkläder, startat en tvättmaskin. Suck, jag längtar tills snön är borta, tills efter förlossningen när jag inte har lika ont överallt längre och det börjar bli lite mer humant väder ute, jag längtar efter våran lilla dotter!

Igår var Julia här och hade mys, vi gjorde mat och såg på OS, heja Anja som tog brons :D
Ikväll ska vi på SPA, Sabai Sabai, me like! Precis vad jag kan behöva, en skön fotbehandling eller en massage. Vi fick det i alla hjärtans dag present av Gun, det blir jag och mina systrar och Gun och hennes syster.
Sen ska vi hem till östermalm och göra mat och se hockeyn :)

Hela morgonen har jag haft sammandragningar och min mage är hård som en fotboll, måste vara för att jag ansträngde mig så hårt och sov i 9h :)

Jag saknar Hanna, massor, det var jättelänge sen vi sågs! Skulle behöva ha henne som granne egentligen, men jag är glad för att hon kommer upp och hälsar på om några veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback