Stress

Jag blir stressad av att vara hemma och inte ha något att göra, jag stressar upp mig själv med saker. Totalt onödigt! Jag tänker på alla saker som vi fortfarande inte har köpt till lilltösen, allt som ska göras här hemma osv, fast egentligen har vi allt under kontroll. Aaahhh..

Jag bestämde i alla fall med Julia att vi ska köpa bebiskläder på lördag, tänkte att jag skulle komplettera garderoben lite så att i alla fall den biten är klar!
Sen kommer Hunnelihunnet upp med bilen om ett par veckor och då ska vi göra klart rummet :)

Eftersom jag är ganska liten, så kommer min bröstkorg i klämm sjukt mycket nu, det gör jätteont emellanåt, det är tydligen inte skönt för bebisen heller :( men lägger man sig på sidan och djupandas så går det över efter ett tag. Såg på kurvan igår att min mage ska bli dubbelt så stor i princip innan det är dags, hur är detta möjligt? Jag kommer tippa framåt!!

Nu ska jag försöka stressa ner lite, frågan är hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback