Typiskt

Jag skämms, för att jag är inne.
Igår bestämde jag mig för att ta en vilo-dag-deluxe idag, när vi kom hem från föräldrautbildningen hade jag lite feber och mådde rätt illa så jag tänkte soova hela dagen idag.
Men när jag vaknar så skiner solen som en galning, såklart! Alla är säkert ute och lapar solljus idag, jag orkar verkligen inte att gå ut, hur värdelös är jag? Plus att som svensk har man ju blivit psykad till att tro att man inte FÅR vara inne om det är fint väder, då måste man vara sjuk eller ha något livsviktigt att göra, annars drar folk efter andan som om man vore lite kriminell.

Föräldrautbildningen var i alla fall bra, en föreläsning liksom, igår pratades det om förlossningen, väldigt pedagogiskt, informationsrikt, jag tyckte den var bra, speciellt för alla pappor!
Det var Sussie som föreläste, jättekul att träffa henne :) hon hoppas nog att jag föder lite tidigt så att hon kan ta hand om mig på BB för hon jobbar i Norge den 14 april.
Eftersom vi gick fel först, såklart, så hamnade vi på BB Stockholms familjehotell, det är såå fint! Det känns jättebra att vi fick en plats där. Här är ett
bildspel på deras lokaler!

Nu ska jag äta risgrynsgröt i sängen och se lite SATC :) när Anto kommer hem ska vi göra klart köket, PUNKT SLUT!

Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Vad är det där för LYX BB?? haha dit ska fan jag nästa gång jag ska föda barn! det är ett som är säkert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback