VAD HÄNDE??

Vad har hänt? JAG HAR FLYTTAT! På riktigt, jag lovar! Idag lämnade jag bort alla nycklar till min gamla lägenhet och numera finns alla mina ägodelar i min nya lägenhet.
Jag är chockad, lite omtumlad, jag trodde liksom aldrig att den här dagen skulle komma, när vi verkligen skulle bo här. Men nu gör vi det, jag är lycklig, som ett barn, fast jag inte har något kök, eller ens ett kylskåp, det är så fint här mitt i all kaos :)
Samtidigt är jag lite orolig, om jag blir såhär tagen av att vi verkligen flyttar in, hur kommer jag då att reagera den dagen vi får barn? Undra hur många gånger jag måste nypa mig i armen!

Alla har varit superduktiga i helgen och hjälpt till med flytten, speciellt Antoines mamma och morfar. Hela dagen igår fixade vi till midnatt nån gång med tusen olika saker.
Idag har vi städat klart gamla lägenheten och grejat här i nya, jag behöver paus. Ikväll och imorgon behöver jag inte göra nånting förutom att vila. Jag har blivit så pass på-smällen att jag har ont i benen, dom krampar hur lätt som helst och det känns som konstant träningsvärk.

Imorgon eftermiddag ska köket börja komma på plats, skönt! Det är det enda som inte är färdigt av alla stora saker. Sen måste jag köpa en ny tvättmaskin.. Jag var med om en riktig klassiker förut, satte på min första maskin tvätt här, skruvade på vattnet till maskinen och sen dammsög jag hela lägenheten. När jag sist skulle ta lite i badrummet så rann det vatten ur alla springor och hål i hela maskinen, kanon tänkte jag, och ÖPPNADE LUCKAN! Smart som fan! Det var som en mini tsunami över hela mig och badrummet, sa jag att vattnet var iskallt?

Så nu har jag parkerat mig i nya sängen, som är gudomligt skön, hallelulja! Vid min sida har jag en lockande påse med godis, jag har fått order om att äta upp mig, (kanske inte på just godis men nåt får jag väl bestäma själv), 1,5 kilo har jag lagt på mig sen augusti, väldigt lite, väldigt skönt, men nu ska vi tjocka på oss lite :)

Va rörigt allt blev nu, jag känner mig lite virrig, återkommer vid ett mer samlat tillfälle!

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

smyger mig in och hör ifall du mår bra:)

tänkte även berätta att jag har två tävlinger på min blogg om två underbara smycken. och om ingen tävling intresserar dig så ber jag om ursäkt för denna kommentar :).



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-smycken-with-love.html (avslutas imorgon tisdag)



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-nilema-design.html (avslutas på onsdag)



Ha en underbar dag <3

2010-02-01 @ 21:24:12
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: lukes

hejsan, Har du sett Avatar? Jag har i alla fall inte sett den och jag undrar om den är värd att se eller om jag ska skippa den? :)

2010-02-02 @ 14:16:21
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback