Vecka 33

OJ, jag är helt slut.
Jag har varit uppe sen 9 imorse och tvättat och städat, nu har jag däckat på soffan och är grymt hungrig så jag måste gå upp snart och fixa maaat!

Det är skittråkigt att inte kunna städa ordentligt eftersom det fortfarande är massa verktyg och byggsaker ivägen. Men imorgon kommer Henke med bänkskivan, och lördag-söndag ska grabbarna fixa klart det sista. Sen kan jag städa ordentligt och börja göra allt det roliga fixet med gardiner och blommor, tavlor och lampor :)

Idag går jag in i vecka 33, känns sjukt, 80,6% avklarat, jag var ju nyss i vecka 15? Är jag höggravid nu? Det känns inte så, jag vet inte riktigt vad jag väntar på.
Nu är hon i alla fall så gott som färdig där inne och ska bara ligga och samla på sig lite mer fett dom sista veckorna :) det är dags att hon vänder sig neråt också tycker jag, så att jag får lite lättare att andas! Nu ligger hon helt tvärt om, jag känner hennes huvud ovanför min navel och hon sparkar rätt ner, inte speciellt skönt.

http://www.alltforforaldrar.se/d_files/40%20veckor%2022.jpg
Här är en liten knodd i vecka 33, INTE min kan tilläggas. Men ändå, ser ganska färdigbakad ut eller hur?

Kommentarer
Postat av: Martine

HAHAH! Herregud, skaff deg et annet liv en å lese bloggen min! Og du bør kanskje finne ut om HVEM vi prater om før du uttaler deg!

2010-02-18 @ 19:51:34
Postat av: hanna

Tack för fin kommentar kajsa, saknar dig så mycket nu att det gör ont. Behöver hanna&kajsa tid nu nu nu!!!!!! okej, jag får väl säga hanna,kajsa & din prinsessa :)

2010-02-18 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback