3D Ultraljud

Nu kan ni sluta att anstränga er för att skaffa söta barn, för vi har nämligen en riktig Miss Universum påväg :)
Vi hade 3D ultraljudet imorse, det var jättemysigt! Lilla tösen ville dock bara sova och gosa, inte riktigt visa upp sig som hon har gjort på som andra UL. Men vi fick några bra bilder!
Hon drack jättemycket vatten och barnmorskan trodde att det var ett hungrigt och envist barn, låter precis som en bra kombinaton för att komma från oss :)

Vi fick också ett nytt beräknat förlossnings datum, hon flyttade fram oss 5 dagar, så 14 april, det betyder att jag är 26+6 idag :) det är jag glad för! 14 är mycket mycket bättre än 19de, det är mammas datum och får gärna förbli det. Jag har det redan tatuerat på kroppen en gång, dumt med samma datum 2ggr.


Det första hon gjorde var tummen upp :)

Törnrosa, bara sover och sover och gosar lite med händerna vid ansiktet.

Vilka put-läppar hon har ärvt av sin mamma och pappa ;)

Jag tycker att hon är världens finaste!

Kommentarer
Postat av: Eva

Gumman! Så fin hon är!

2010-01-12 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback