70%

Idag har jag avverkat 70% av graviditeten :) härligt! 84 dagar kvar och imorgon går jag in i vecka 29.

Vi har varit i lägenheten idag och skruvat ihop lite av köket, alla skåp-stommar oså, tråkigt OCH jobbigt. Sen åkte jag direkt till tvillingarna, vi har bakat muffins och haft lite drama, Alexander ramlade och slog sönder sin läpp, så han har världens fläskläpp nu, ser ut som en misslyckad läppförstoring, lilla hjärtat.

Nu har jag lagt mig på sängen med datorn, tänkte se dom senaste avsnitten av Paradise Hotel, pinsamt kanske? Men har man väl börjat kolla blir man fast.
När jag väl har lagt mig ner brukar det vara svårt för mig att komma upp, speciellt när jag har gjort så "mycket" som jag har idag.

Imorgon ska jag träffa Tessan och äta lunch innan jobbet :) ROOOLIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback