Ååh Jimmie Jimmie..

Jimmie, Jimmie, Jimmie, Jimmie Ölvestad!!
Vilken total kross mot Modo borta igårkväll :D helt underbart! Och Jimmie fick göra 5 (!!) mål, fantastiskt! Det ser ljust ut nu, vi ska spöa skiten ur Timrå hemma imorgon också!

Jag såg matchen hos pappa igår, jag bidrog även till renoveringen på mitt eget sätt och gjorde middag till alla grabbarna :) en baota stor lasange, som faktiskt vart sjukt god, mm!

Idag ska jag till Alexander och Alicia, äntligen :) sen ska jag försöka få Julia att färga mitt hår och börja flyttpacka lite. Tex så använder ju jag en bråkdel av alla mina kläder nu så dom kan lika gärna ligga nerpackade tills vi flyttar.
På renoverings schemat står idag att riva ut allt golv och spackla en gång till, jag har lovat att komma ut med en platta öl efter jobbet :)

Nä, frukostdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback