Äckel-varning

Herregud, var kommer allt snor ifrån??!! Jag förstår inte vad det är som blir till snor och hur jag kan ha så mycket, usch och blä!
Är ni känsliga? Tycker att det här är lite äckligt av mig kanske? Too bad, det är det här som rör sig i mitt huvud idag nämligen. För min näsa snorar NON-STOP, jag snyter upp en toa-rulle om dagen, tveklöst, är det nån som känner att dom kan tävla i den snor-klassen?

Jahaja, så nu sitter jag i soffan med min dator och papperstussar i näsan, jag ska åka till tvillingarna snart och ha myskväll när föräldrarna är ute och roar sig :)
I förmiddags var vi och beställde bänkskiva också, skönt att pricka av en sak på att-göra-listan, så den kommer om 2 veckor. Det betyder att vi kommer att bo utan kök i en vecka, haha, det kan bli spännande. Förmodligen kommer det bli en blandning av micro-mat, take away och ät hos pappa/tvillingarna.

Nu är det bara 79 dagar kvar, typ, kanske 90, kanske 65, vem vet? Men ganska snart kommer vi två att bli tre i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Monique

KAJSA

den 22 feb kommer typ monique upp till huvudstaden..

eller ja kommer nog helgen innan jag skall gå på kurs..

då får du fan ta dig tid att träffa mig din skit..

Puss

2010-01-25 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback