Alone time

Idag har jag haft en helt ensam dag, jag tycker det är lite jobbigt och tråkigt men jag måste öva mig på det. Det tillhör väl att vara vuxen att man kan spendera en dag ensam?
Jag kunde inte sova längre än till 8, låg dock kvar ett par timmar i sängen och tittade på TV och läste. Sen planerade jag vardagsrum och vårat sovrum med IKEA's homeplanner :) roligt!

Sen kan jag inte skryta med speciellt mycket mera aktiviteter, jag har diskat, städat och handlat, tänkte tvätta också men det fanns ingen tid.

Anto var precis hemma i ca 10 min, han har varit i lägenheten och fixat med golvet idag och nu skulle han gå ut med sina grabbar.
Själv har jag laddat med varm choklad och ostmackor framför några Vänner avsnitt.

Shit va deppigt det här blev på nåt vis. Imorgon är det nya tag, kanske en promenad? Dock har jag grymma sammandragningar kombinerat med foglossningen, love it! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback