Äntligen hemma!

Nu är jag hemma igen, så skönt. Jag har verkligen blivit hemma-kär i och med graviditeten.

For your information så är det helvetes kallt uppe i Norrland! Det var 27 grader kallt igårkväll (!!), jag trodde att jag skulle avlida, mortaliteten var riktigt hög ett tag.
Men det har varit en helt okej resa, igår så firade vi Kicki mest hela dagen, åt en väldigt god italiensk middag och sov i en skön hotell säng.
Imorse åt vi grym frukost och sen åkte vi hem, lite minus för att både tåget upp och tåget ner var sent ca 30 min, segt.

Nu har jag precis kommit hem, Julia kommer förbi om en stund med middag hoppas jag.
Imorgon bitti ska jag till min barnmorska och lämna ett extra prov för att se att mina njurar är okej, suck. Sen ska jag ut till IKEA och beställa golvet och köket :)

Imorgon börjar också grabb/gubb-ligan att renovera! HURRA! Vi måste välja färg/tapet, såå svårt. Har ingen aning om vad vi ska ha i Elise's rum, vitt och en fondvägg i ljus gammalrosa, en fondtapet, hel vitt med väggdekor?? Det är supersvårt att bestämma.

Jag vet inte om jag hade så mycket mer intressant att berätta, tösen där inne lever om men är ändå ganska lugn tycker jag. Ibland kan hon sparka/slå väldigt hårt bara, ajaj! Har hunnit gå in i vecka 26 också, 25+2 idag tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback