Bra start!

Vi har haft en bra start på det nya året :)
På nyårsafton åt vi en jättegod middag och bara mös, sen var vi ute och kollade på alla fyverkerier, vi stod mitt på Västerbron och det smällde överallt! Efter ett tag tyckte jag att det var lite läskigt så vi gick hem igen, hjälp! Vart jag än vände mig så smällde det mitt framför näsan ungefär.
Men det var en bra nyårsafton, lugn och skön. Mitt främsta nyårslöfte är att bli en bra mamma, och sen att försöka bli lite duktigare på att träna oså, suck, tråkigt nyårslöfte som jag ger varje år men håller det aldrig ändå.

Igår var vi i nya lägenheten och mätte och planerade massa, det känns jättebra nu. Vi var också hemma hos pappa och Gun och hälsade lite, det var ju ett par veckor sen vi sågs. Vi åt lunch och planerade ännu mer lägenhet a la oss! :) vi blev kvar ända till kvällen eftersom pappa gjorde hans världsberömda pannkakor och jag var tvungen att äta några.

Idag ska Anto till lägenheten och fixa lite, jag ska till banken, som faktiskt är öppen på lördagar, och sen kanske jag ska på DIF-Färjestad, annars åker jag hem till pappa och ser matchen på Canal+.

Jag måste också hämta Julias enorma täckjacka idag, min är för liten över magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback