Dålig fantasi..

Mmm, söndag.
Jag sitter hos pappa, har världens största maräng-tårta-grej i ugnen eftersom jag står för efterrätt ikväll när pappsen står för god oxfile middag :) min favvo! Tur för mig att det blev just idag när jag har börjat känna mig lite hängig, tror det kan vara en influensa på g.
Antoine och jag har legat i sängen halva dagen och bara myst, härligt! För nästa vecka börjar allvaret, då flyttar vi. Och det känns som att en miljon saker ska fixas, blir helt nervös av bara tanken. Men det ska nog gå vägen!

Imorgon ska vi beställa bänkskiva till köket, sen ska jag förhoppningsvis hinna att träffa Martin innan jag ska hem till tvillingarna och ha myskväll. Tis, ons, tors ska jag också jobba där och någon av dagarna ska vi hinna ut till IKEA också, sen kommer flyttlass från Lysekil på fredag.

Nej jag har dålig fantasi som sagt, inget roligt alls att skriva. Jag längtar efter min lilla tös i magen, Alexandra fick en liten Leonell häromdagen, GRATTIS, så himla mysigt! Men bara 80 dagar kvar :)


Jag beställde en ny mamma-tröja igår :) ska försöka att köpa så lite mamma kläder som möjligt, onödigt kanske. Beställde också lite ny mag-olja, jag har haft en svindyr från USA hittills men jag prövar Weledas nu och ser vilken jag gillar mest!

Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Sugen på en ny design? Du kan tävla om en i min blogg, kolla in vetja =) Ha det bäst

Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)



haft en bra dag ? :)

tänkte berätta att jag har en tävling på bloggen om ett jätte fint smycke : http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-blavinge.html



Ha en underbar kväll :) <3

2010-01-24 @ 23:10:19
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiin blogg :)

2010-01-25 @ 09:27:38
URL: http://sandrabjuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback