Måndag

God dag :)
Jag började dagen med att åka till barnmorskan, hon är verkligen jättebra! Vi började mäta magen, som var liten tyckte hon, jag tycker att den är baota stor och tror att jag är höggravid. Men den låg lite under kurvan och det gjorde min vikt också men det var helt okej, jag har inte gått upp nånting sen jag blev gravid, bara ner. Men nu har det jämnat ut sig, skönt! Jag vill ha en tjock bebis, haha :)
Något som inte var så bra var att mitt järnvärde är superlågt, det är 101 och går det under 100 så är det 'farligt', jag kanske måste läggas in, inte får föda på det BB jag vill osv. Så nu ska jag börja äta ännu mer järntabletter, Niferex hjälpte inte så bra.
Annars var allt bra, vi lyssnade på hjärtat och hon sa att det 'lät' som en tjej, snabbt hjärta :) vår lilla prinsessa! Nästa tisdag är vårat 3D ultraljud, wiii, spännande!

Efter BM gick jag till banken och fixade lite saker och sen åkte jag till Julia, jag tvingade upp henne ur sängen och vi ska åka till Gamla Stan och äta våfflor, yummie!
Sen kanske jag och Antoine ska åka ut till IKEA och titta på golv och kök, han är i lägenheten nu och fixar för fullt.

Imorgon bitti går tåget 06.30 mot Sundsvall, gäsp!

Jag bokade föräldrautbildningen idag också, 23 februari börjar vi, roligt! BB Stockholm är såå fint, jag är glad att vi fick plats där.


Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

va låg du under kurvan? tycker din mage ser större ut än va min gjorde.. (jag va liten hela graviditeten)

din lilla tös kanske ligger långt bak som vincent gjorde.

Å dessa järnvärden bråkade jag me med.. usch! lider med dig! men Blutsaft fick fart på mitt järnvärde.. smakar inte smaskens men för mig va de effektivt iaf. =)

Hoppas allt är bra annars =)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback