Goooregous!

I vår familj så är 'goooregous' ett uttryck som förekommer ofta! Och just idag är det mesta helt GOREGOUS :)

Jag vaknade och var pigg medans det fortfarande var mörkt ute, så jag var uppe och fixade i flera timmar innan min käre sambo behagade att vakna. Då åkte vi diret till IKEA, där gjorde vi klart vårat kök som vi sen beställde, awii! :D Det är verkligen superfint, jag är nöjd som bara den! Nu måste vi bara hitta en fin bänkskiva någon annan stans.

Jag hittade massor på IKEA, men vi köpte inget idag, hittade jättefina garderober, ett köksbord, säng, spjälsäng osv osv :)
Efter IKEA åkte jag direkt till Julia på salongen så färgade hon och klippte lite i mitt hår, så fint så! I början av april ska hon få göra en riktig dunder uppfräschning av allt, innan lilla fröken kommer till världen och all min tid ska ägnas åt henne, eller (?).

Nu har jag precis kommit hem, vi åkte inte till farmor idag, det får bli en dag när båda har tid.
Men jag har handlat massa god frukt och nybakat bröd, så jag tänkte göra en frukost-middag och tända ljus, min man är ändå och spelar bandy hela kvällen.

Imorgon förmiddag vid 11 ska vi till
Tittut och göra 3D/4D ultraljudet, SPÄNNANDE! :D på tal om det så ska jag också dricka sjukt mycket vatten ikväll, så vi får klarare bilder!
Bilder i mängder kommer imorgon kan jag lova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback