Home alone

Soffläge, Johnny English på tv, datorn i knät, godis inom räckhåll - fredagskväll!
Antoine är ute med sina polare, jag är helt slut, har varit igång hela dagen. Först upp imorse och jobbade till klockan 6, sen hem, diska och städa, handla, laga mat och sen slog jag läger här :)

Det var supermysigt att träffa twinsen igen, jag möttes av stoora leenden, skratt, pussar och kramar när jag kom innanför dörren. Alicia ville direkt hälsa på magen, klappar så snällt så och säger "Bääbish?? BÄBISH!!" fin fina ungar! Vi var i lekparken och lekte, badade lite hemma och sov middag :)

Imorgon fyller Gunsan år, då ska vi hem till pappsen och fira henne. Jag skänker åter igen bort min biljett till Hovet imorgon, diggar mer att se matchen från soffan! Sparar mina krafter till slutspelet, för DÅ kommer jag vara riktigt smällfet! :D
Sen är det väl dags att börja måla lägenheten snart, idag har golvet inhandlats i alla fall!

Saknar mitt Hun, hade varit underbart att hänga i Ao Nang med henne, eller i Stockholm för den delen. Hon ska UPP när hon landat i Sverige igen, uppuppupp till tjockholmen!

Just det, glömde jag säga att jag har tvättstugan också, hallelulja! Måste rusa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback