Klassiker!

Jag har precis kommit hem, från mina bästa tvillingar. Idag har det varit fullt ös, speciellt eftersom Antoine kom dit nån timme innan jag skulle gå, Alexander blir alldeles till sig när det finns killar att leka med :D
Innan Anto kom så var jag inne på deras rum och fixade lite när jag hörde ett ljud som lät väldigt bekant.. hmm.. lite som en Nespresso-maskin.. (!!!) sprang ut i köket och möts av synen A&A på en pall så att dom når (den alldeles nya) Nespresso-maskinen, dom har lyckats slå på den OCH göra en espresso, som dom har lyckats få i sina leksaks kaffekoppar, PLUS att dom inte har bränt sig!
Jag vart lite arg och lite imponerad, vilka finsmakare jag har att göra med :)

När Anto kommer hem från träningen så ska vi äta och se Sunes sommar, bästa filmen kanske? Jag fick välja idag, lite mot Antos vilja men han fick ge sig eftersom jag tvättade 6 maskiner tvätt innan jag gick till jobbet! :)

Och HANNA kom hem idaaag :D eller inatt! Inte för att vi bor grannar så jag kan springa över och säga välkommen hem (hur bra hade inte det varit?) men det känns ändå skönt att hon är på svensk mark igen :) och snart får hon pallra sig upp hit, saknar henne big big time!!

85 dagar till BF idag, ganska länge, men ändå inte, 85 dagar kvar av mitt och Antos ensamma liv, innan vi föralltid kommer vara bundna till någon annan, lite konstigt. Men jag längtar hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback