Mina hjärtan!

Världens finaste ungar :) mina fina tvillingar! Dom har hunnit bli så stora nu, den 23de fyller dom 2 år, helt sjukt. När jag började ta hand om dom var dom bara 7 månader, helt ljuvliga är dom i alla fall och jag är så glad att jag har dom, OCH resten av deras underbara familj!










Idag har boysen börjat fixa i lägenheten, det är massor med spackel-jobb att göra först, Crippe är första spacklare/målare, dom andra har slängt ut det gamla köket och lite sånt. Men när det är färdigspacklat hade jag tänkt hjälpa till att måla (?), dom verkar inte vara så glada åt min hjälp, haha!
Jag åkte hem istället och fixade lite tråk-saker med försäkringskassan oså, ska ändra bindningstiden på lånet också, tycker allt sånt är jättejobbigt och jag får alltid lite ont i magen när räntor och skit ska diskuteras.

Lite senare ska jag tvätta och sen ska jag åka hem till pappsen och se Modo-Djurgården :) imorgon åker vi till IKEA och köper det nya golvet, ett vitt trä-golv ska vi lägga i hela lägenheten, jättefint!
Nej nu måste min stora mage få lite lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback