Mycket händer

Jag är lite fundersam, dom senaste dagarna tycker jag att min mage har blivit mindre (??), det är inte lika trångt när jag tar på mig jackan osv. Kan det bli så? Har hon lagt sig längre bak i magen? Jag kanske bara inbillar mig!

I gravidkalendern står det att jag gärna ska träna, och om jag inte kan det pga tex foglossning så ska jag försöka att inte äta så mycket, hmm.
Hittills har jag ätit mycket mindre än jag brukar, gått ner i vikt och inte alls varit sugen på så mycket. MEN, nu senaste veckan så känner jag att jag börjar känna igen mig själv lite. Jag är hungrig oftare, sugen på mycket onyttigare saker än grapefrukt som jag levde på i början, tex så MÅSTE jag äta våfflor idag. Jag har varit sugen på det sen i torsdags.. Det här är no-good, jag kommer sluta på 30kg plus eftersom jag inte kan träna speciellt mycket.

Nej skämt o sido, jag bryr mig inte speciellt mycket bara lilla fröken mår bra, vilket hon gör :) men en annan rolig sak är att Antoine har börjat bli lite gravid också, haha, han var nog den sista som lyssnade när vår barnmorska berättade att killen får samma hormoner (typ) som tjejen och också kan bli lite sken-gravid.
Well well, han har plusat några kilo, blivit mycket mer känslig, (inte som jag som gråter till Vänner och sorglig reklam) men ändå, jag tycker att det är roligt :) det tycker INTE Anto.

Jag ska börja på gravid vattengympa nästa vecka, det är såklart Gunsan som leder och fixar det! Praktiskt att aldrig behöva betala för sånt, babysim, babymassage, simskola osv :)
Hoppas att det funkar bra bara!

OJ, var mycket tjockis-snack!

Imorgon kommer vårat nya kök, berör mig ytterst lite eftersom jag knappt får sätta min fot i MIN egna lägenhet. Men jag är glad att grabbarna fixar så mycket :) så nån dag i nästa vecka ska vi åka ut till IKEA, igen, och beställa hem garderober, säng, bord och stolar osv.
Imorgon ska jag också åka ut till Tumba, seegt, men jag måste ha min internet-dosa.

Finns ingen sammanhang i det här inlägget känner jag, jag får återkomma ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback