No worries!

Jag sitter i Julias rum, men hon är inte hemma, jag och Anto är lite avundsjuka på deras säsongskort därför vi hängt så mycket här sista tiden.
Just nu är Anto på helspänn när det är match mellan Timrå och Frölunda, förlorar dom nu så lär dom missa slutspelet. Vilket är NEMAS PROBLEMAS för Djurgården :D härligt!

Iförmiddags var jag på gravid vattengympa första gången, det är Gun som har den på FeelGood, det var faktiskt jätteskönt att träna lite! Det är nästan den enda träningsformen jag kan ägna mig åt eftersom det mesta andra gör ont.
Men jag ska absolut fortsätta så länge jag kan, max 10 gånger hinner jag gå, känns sjukt konstigt.
Efter gympan bjöd Gunsan på luch på Östermalmstorg, kanon! :) och sen åkte jag till dagis och hämtade trollbarnen.

Vi har gjort plättar och Anto kom en stund och busade med dom, Alexander säger bara "MIN Anto, MIN!!", så fort jag nämner hans namn. Dom gillar nog varandra lika mycket och det brukar sluta med att jag och Alicia kryper upp i soffan eller nåt medans dom busar!

Imorgon ska jag till barnmorskan på morgonen, hoppas att mina värden är lite bättre, det känns bättre i alla fall! Sen ska jag och Anto åka ut till IKEA och beställa hem massa möbler innan jag ska hämta twinsen :D


Bästabästabästa

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Jag älskar din blogg det är så bra :)

Kom gärna in och kolla min

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback