Note to self!

Jag måste ta mig själv i örat lite, jag är inte så smart alltid.
Eftersom jag har så pass mycket foglossning så försöker jag att vila så mycket som möjligt och inte röra mig/anstränga mig i onödan.
Så tex idag, var jag hemma tills 3, då åkte jag till Tumba och hämtade min post och internet-dosa, MEN, när jag väl går ut så går jag fort, jag stressar i onödan och går med jättelånga steg jättefort. Det resulterar i att jag får sjukt ont och sammandragningar.
NOT SMART!

Så nu ikväll när jag och Anto åkte hem från pappa så gick jag med myr-steg i ett tempo som retade Anto en smula. Jag är bara så orolig för att det ska bli mycket värre tills jag inte kan gå alls typ. För det blir bara sämre och sämre till förlossningen.

Djurgården förlorade borta mot Linkeboda, det är den värsta förlusten. Morr på den idiot till linjedomare som vänder pucken med sin skridsko när Ölvestad är påväg ensam mot mål i boxplay! Efter det så gjorde LHC 3 snabba mål och vi vart chanslösa, tråkigt.
Två förluster i rad nu, men på torsdag ska vi krossa Frölunda hemma! DET är en rolig match, eftersom min älskade sambo är Frölundare :D haha!

Nej nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon ska jag tvätta och ha en mysig eftermiddag med mina twins, det får mig alltid på riktigt bra humör :)

P.S. Är det dags att äta semlor nu? När börjar man?

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, tack för tipset om resan.



Semlor äts den 16 februari i år ;)

Ha det bra!

//Ida

Postat av: Anonym

Myrsteg är ett måste, tyvärr. Jag har alltid tagit långa kliv och gått snabbt, det gör det mycket värre när man har foglossningar. Fick vänja mig vid att gå sakta och vagga framåt istället. Frustrerande men bra:)

2010-01-19 @ 20:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback