Oduglig

Halloo..

Jag är lite rastlös, känner mig lite oduglig. Antoines mamma och morfar är påväg hit med massa möbler och saker från Lysekil, men det rör tydligen inte mig för jag ska inte hjälpa till att lasta av släpet.
Jag får inte hjälpa till med något alls för Anto, han är snäll han! Men fan så tråkigt jag har.
Övar lite på att bli en bra bull-mamma, eftersom jag älskar att baka (mer än att äta!), så gjorde jag kanelbullar igår, jag hade såå tråkigt. Och idag är min uppgift att laga mat tills i eftermiddag när alla flyttare kommer hem till pappa och Gun och är hungriga.
Lite tråkigt är det allt, jag måste skaffa mig en bättre hobby är datorn, Harpan kan lätt bli uttjatat efter ett tag!

Känner av lite förvärkar till och från, erkänner att jag är lite rädd, jag vill ha en tjock liten bebis, inte en förtidigt född! Ska försöka ta det lugnt, bara flytten med städning och allt blir klart så kan jag koppla av lite sen.

Nästa söndag kommer Lotta upp, hoppas vi har kök då, inte säkert. Men men, take away är ju också mat :) sen har jag två veckor på mig att fixa i lugn och ro.
Sista helgen i februari flyger jag och Julia ner till Kalmar några dagar, det är sista veckan jag får flyga! Passar på att hälsa på dom gamla en sista gång utan lill tösen, nästa gång vi ses blir nog i sommar.
Och helgen efter vi har varit nere i Smålandet så kommer Hanna upp :) med BIL!! Vilken lyx, då blir det nya tag på IKEA och baby-rum-fixande! Världens bästa Hanaboi!

Nähä, om jag skulle ta och pilla mig i navlen lite.. Som för övrigt är på god väg att ploppa ut, hoppas verkligen att den håller sig inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback