Paus

Imorgon ska jag ha paus, jag har inget inplanerat och jag har tänkt att inte göra mycket alls. Det känns hemskt tråkigt men det är bara att inse att det inte är aktuellt att gå ut och göra saker längre, speciellt inte i det här vädret.
Dom här dagarna som har varit har jag gått och gjort mycket saker och idag är jag ras i höfterna och ryggen, Anto måste hjälpa mig med ALLT och jag gråter stup i kvarter för det gör så ont.

MEN, för att tänka lite positivt så hade jag mysigt med tvillingarna idag, Djurgården vann hemma mot Frölunda med 4-3 och pappa är en riktig pärla som fixar och trixar med allt möjligt till nya lägenheten!

Dock måste jag nämna något som gjorde mig fly förbannad imorse..
Eftersom jag blev sjukskriven den 3 dec så ska jag från och med den här månden få pengar från Försäkringskassan, och jag har aldrig haft med dom att göra förut så det är lite nytt för mig.
Men jag skickade alla papper till mina chefer direkt den 3 dec och sen ska dom kontakta FK.
Så imorse ringde jag FK för att se vilken dag dom betalar ut sjukpenning, då får jag reda på att dom inte har hört/fått nånting av mina chefer, dom har alltså ingen aning om att jag är sjukskriven/ska ha pengar av dom!
Mina chefer sa ungefär: Oj, det var ju lite klumpigt.. vi försöker skicka in papprena så fort vi kan.
MEN, jag har hört att FK inte är dom snabbaste direkt så har jag TUR får jag väl pengar i slutet av nästa månad. Kul va? Precis vad jag var sugen på nu med renovering och allt annat vi måste köpa,.. suck.

Jaja, jag har det i alla fall underbart bra och ska inte klaga så mycket som jag gör.
Nu ska jag be Anto om hjälp att komma upp och sen ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback