Så trött

Hjälp vad jag är trött.. Sammandragningar, foglossning, ont i ryggen, förkyld som tusan. MEN (!) det är bara 90 dagar kvar och det mysiga och roliga överväger tveklöst graviditeten :)
Nu börjar vi känna varandra ganska bra, min lilla prinsessa och jag, hon vaknar vid den här tiden, är vaken hela natten, sover hela dagarna och sen börjar det om igen, för det mesta är hon vaken och härjar runt en stund mitt på dagen :) det är häftigt att jag har vant mig vid att någon bor och sparkar i min mage!

Imorgon ska jag inte jobba, skönt! Den här veckan har varit påfrestande för min kropp. Så imorgon ska jag vila massor, jag ska åka till Skattemyndigheten bara, det är mitt enda to-do.

Vi har precis kommit hem från pappa, har ätit thai och sett matchen. Vad hände?? Djurgården möter Luleå hemma och förlorar, för första gången på 5 år. Första perioden var Luleå helt klart det bättre laget, i andra verkade det som att vi kunde vinna ändå, chans efter chans, friläge, powerplay, men inget hjälpte, inte Djurgårdens dag (speciellt inte när det gällde domaren, eller har jag fel?). Ragnarsson kunde inte spela många minuter heller.. Tråkigt! 1-3 slutade spektaklet.
Men på måndag är det Linköping borta, roligt :)

Nu känns mina ögonlock som cement, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback