See you soon!


Om 100 dagar är det tänkt att lilla fröken ska titta ut :) jag hoppas ioförsig att det inte blir den 19de utan lite tidigare/senare. Den 19de vill jag behålla som det sorgliga datum det är, (även om du vill vara med och bestäma mamma!).

Vi har precis kommit hem från pappa, vi har firat Guns födelsedag. Det känns som att min mage ska spricka åt alla håll och kanter, vi fick världens godaste fisksoppa med saffran, me like! Sen hade vi 3 tårtor helt plötsligt, jag och Julia hade köpt två stycken från Gateau, en vitchoklad med rababer och jordgubb och en choklad, och Gun hade köpt en med massa olika chokladmousse i, yummie! Men jag är proppmätt!
Av oss fick hon en jättestor juicepress, så imorgon ska jag dit och pressa lite :)

Det går framåt i lägenheten också, snart är det färdig spacklat överallt och då är det målning som gäller, jag vill flytta NUUU!! Imorgon ska jag börja packa här hemma.

Nu ska jag mysa med Antoine, som för övrigt är helt underbar :) jag är så glad att vi ska börja det här livet tillsammans, kunde inte vara lyckligare, han är allt jag behöver och vill ha! Även om vi gör varandra tokiga emellanåt, men det hör väl till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback