Slutkörd

Hjälp vad jag är sluuut! Vi kom precis hem, har varit i nya lägenheten hela dagen och tagit ner tapeter i vårat sovrum och i barnrummet, 6 timmar höll vi på.
Det var mycket mer och mycket jobbigare än vad jag trodde och mina höfter värker nåt enormt nu. Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att duscha ur allt damm ur håret och ta på min mjukisdressen, det blir inte många knop gjorda ikväll kan jag lova. En kopp te och en macka framför en film på sin höjd!

Jag kommer aldrig orka se hockeyn inatt, jag ska till barnmorskan vid 10 imorgon, sen ska jag till banken och sen en sväng till IKEA. Om jag har tur ska jag få frillan fixad imorgon också :)
Sen på tisdag morgon ska jag åka med hela familjen upp till Sundsvall och fira min bonus mosters födelsedag!

Igår skaffade pappa äntligen säsongskortet igen, tur är väl det, min säsongsbiljett är klack-biljett och igår var det Järnkaminernas dag på Hovet. Pappa ringde därifrån och tyckte det var smart att jag såg matchen från soffan, det var överfullt!
Underbara Djurgården, finns ingen klack som vår :) och allas vår Jimmy Ölvestad fick avgöra i SD mot Färjestad. Det går bra nu :)

Ikväll åker Hanna till Thailandet, är jag avis? JAAA!! Men jag önskar henne en underbar premiär vistelse där borta :) mm, jag längtar till nästa vinter och hoppas att vi kan komma iväg med vår lilla tös då!
Pappa med familj har nog inga planer på att fira svensk jul efter 8 eller 9 år i Thai, men inte oss emot :)

Freedom beach, 26 februari förra året, Lotta och jag har såå fina fötter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback