Söndag-söndag

Idag har det varit en riktig söndag, på allt sätt och vis.
Vi gjorde en liten kraftansträgning vid lunch och packade ett par 8 flyttkartonger och rensade ut lite av allt man samlat på sig!
Sen kom min numera träningsgalna syster Julia och åt mat med oss :) sen har jag och Anto mest slappat.
Jag har tagit ett jättevarmt fotbad och fixat riktiga babyfötter, druckit världens godaste gröna te med mango, pussat enormt mycket på Antoine, sett en film, pratat lite med lillan i magen - som har varit en riktig vilding idag :) imorse gav hon sin pappa en rad kick-sparkar! Jag är i alla fall nöjd med min söndag :)

Imorgon ska vi åka till IKEA på förmiddagen och beställa kök, sen kanske jag ska till Julia på salongen så hon får färga och klippa lite i mitt hår, utväxt är inget för mig, och då är det perfekt att syrran är frissa :D!
Sen ska vi nog ut till Tumba och hälsa på farmor och farbror Åke, jag får min post dit och måste hämta ett rekomenderat brev med bank-dosa, suck.
En annan smart sak vore att gå till Skattemyndigheten och ändra min adress!

Djurgården vann hemma mot Timrå igår, inte svårtippat, även om Timrå ledde med 0-1 en kort stund, 4-2 slutade det med :)
På torsdag är det Luleå hemma, då ska Tobbe åter igen få se vilka det är som är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback