SVÅRT

Hjälp vad svårt det är att tänka på namn till vår lilla tös.
Eller tänka är inte så svårt, men sen då, när man ska bestämma sig för ett namn som hon ska ha hela livet? Jag tycker det är hur svårt som helst.

Hur mycket jag än letar och läser så hittar jag inga bra!
Vi har kallat henne för Elise sen vi fick reda på att hon inte var en Leon :) men jag har klurat ut några andra namn som kanske kunde va nåt? Kruxet är bara att Antoine inte är speciellt öppen för förslag, vilket man borde tycka iochmed hans egna namn som är rätt ovanligt.
Men jag vill inte ge henne ett franskt namn som pappa, men ändå någon som är lite ovanligt.

Så kanske Lexi, Noomi, Leia eller Lykke? Jag håller mest på Lexi :)
Vad tycker ni? Ge mig lite komentarer!

Kommentarer
Postat av: Robin

Alva!

2010-01-16 @ 13:24:19
Postat av: Tessan!

Hello Darling!

Jag tycker Lexi är ett bra namn även Noomi. Hur som hellst så kommer det bli en underbar liten unge.



Puss å kram

2010-01-16 @ 15:08:18
Postat av: Anonym

Elise, helt klart, superfint!

2010-01-16 @ 18:02:12
Postat av: Lottis

Elise eller Leia tycker jag :)



Jag vill inte göra dig ledsen hjärtat men jag, personligen, tycker kanske att Lexi låter lite kallt och hårt.



Mamma säger: Nova eller Luna. Nova betyder stjärna och Luna betyder Måne :) Eller Stella säger hon här, det är ju fint ju!



PUSS

2010-01-16 @ 19:44:36
Postat av: EBBA UTAN Z

Nikki eller Lexi tycker jag :)



fin blogg förresten! :)

Postat av: Monique

hello..

ja tycker leia jätte fint men visst är lexi jätte fint med..annars ju monique jävligt fint:)

2010-01-16 @ 20:32:57
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Lexi va ett fint namn!! Men lugn du gumman, du ser vad hon ska heta när hon kommer. ;)

Själv är jag en sucker för Joline. Dock har många av mina vänner tagit de namnet så jag kommer aldrig döpa min dotter till de (om jag skulle få nån villsäga) Men fint tycker jag att det är.



Thilde, Tuva, Alicia, Wilda några iaf. vet inte om de är din smak men me like them =)

Kram på dig

2010-01-17 @ 10:15:03
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Linnea

Elise håller jag på.... noomi är också fint :)

2010-01-17 @ 12:23:57
Postat av: Madeleine, Thomas lilla mor

Elise, Nova, Noomi eller Nikki är fina. Min arbetskompis dotter heter Tindra ..det är också jättefint! Kram

2010-01-17 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback