Time-out!

Jag är kalasdålig på att ta bilder, även fast jag fick en grym systemkamera i födelsedagspresent. Men jag har lyckats fånga lite vardagstråkiga saker med min mobilkamera :)


Vi fick jättesöta skor av Camilla :) till nästa vinter!

Vårat nätta lilla lass från IKEA :)


Vecka 30, känner mig väldigt stor! Hur mycket mer kan jag växa?

Jag har time-out idag, vaknade tidigt imorse av att jag hade jätteont i magen, som kramper, (förvärkar?), och det har fortfarande inte släppt. Har försökt få tag i min barnmorska utan resultat, men sjukvårdsupplysningen sa att jag kunde vänta och se, om något mer händer åker vi in till bb, jag är en smula orolig men samtidigt tror jag inte att det är någon fara.
Det jag har varit mest bekymrad över är min stöt igår, om det påverkade bebisen, men jag har känt henne leva om både igår kväll och idag.
Håll tummarna för mig idag i alla fall!

Anto är i lägenheten med Oliver, han var snäll och kunde hjälpa till att göra klart där idag. Jag har en uppgift idag och det är att åka hem till oss och hämta tvätt. Känns väääldigt ansträngande men det ska nog gå!

Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

du har en award i min blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback