Fotbolls ätare

Idag har vi varit på IKEA, igen, tur att det är nära!
Vi har bestämt oss för säng, garderober, matbord och stolar och ett soffbord. Så fort köket börjar komma på plats så åker vi dit och beställer allt så får dom köra hem det till oss :)
Imorgon börjar Anto lägga golvet, känns ju kanon det här! MEN, är vi tråkiga som köper i stort sett allt från IKEA? Det är ju så smidigt, och i dom flesta fall det billigaste, jag är bara rädd för att det ska se ut som en IKEA katalog hemma hos oss.. men kanske inte?

Jag var och hämtade twinsen efter IKEA, dom röjer ordentligt med alla sina leksaker, speciellt Alexander som tror att han är 2år och bestämmer över alla.
Häromdagen beordrade han en hundägare att släppa sin hund, "SLÄÄPP!! SLÄPP HUNDEN!!" Haha han är lite rolig :) Alicia är betydligt lugnare och bryr sig mer om att gosa och prata med bebisen i magen eller med sina dockor.

Nu är jag hemma, har städat lite och diskat, snart kommer Antoine hem från träning så ska vi göra mat :) han är helt underbar min sambo. Hjälper mig upp när jag har ont, ser till så att jag tar mina järntabletter varje dag eftersom jag ofta glömmer, värmer mitt vetebälte stup i kvarten och hjälper till att ta hand om mig i största allmänhet, så söt så!

Eftersom barnmorskan igår flyttade fram oss 5 dagar så går jag in i vecka 28 idag :) roligt! Idag är det 91 dagar tills hon ska titta ut, wii!

BIG mama!

Ser det inte ut som att jag har ätit en fotboll? Jag tycker likheten är slående :D



Kommentarer
Postat av: Johanna

Då hamnar vi ännu närmre varandra! Jag gick in i v 28 i måndags :-) Jag har BF 11:e och du 14:e, hehe.



Superfina bilder från ultraljudet, visst var det häftigt?



Hoppas du mår bra!



Kram Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback