Tranebergsv 29 = IKEA Showroom

Vill IKEA ha ett showroom av något slag kan jag tipsa om våran lägenhet! Det är bara sofforna som INTE är IKEA, helt stört.
Jag har precis kommit hem och ska alldeles snart åka igen. Vi var på IKEA i 5 timmar, herregud.. det var så jävla mycket saker att lasta/hämta på lager/varu utlämningen osv. När vi väl var klara hade vi köpt:
Ny dubbelsäng med sängbord och sänggavel till + sängkläder, täcke
Matbord och 6 stolar
2 dubbel garderober och 1 enkel + dörrar och inredning till dom
Lampor till hela lägenheten
Nya grytor/kastruller/stekpannor eftersom våra gamla inte funkar på induktionshäll
Sen en massa smågrejer, duschhyllor, ungsformar, galgar, ljus osv osv.
Och hela kalaset gick på en nätt summa om 24000 kronor! :D helt klart prisvärt, IKEA äger!

Så nu ska vi åka till nya lägenheten och vänta, mellan 18-22 kommer grejerna, eftersom vi får det hemkört. Medans vi väntar ska vi skruva upp lister och måla lite småsaker.

Imorse väckte Antoine mig vid 7, vilken ängel va? Sen var jag hos barnmorskan, det är alltid roligt :) hon är helt underbar!
Dock var inte mitt järnvärde så bra, fortfarande, så nu ska jag fyrdubbla dosen med järntabletter, känns sådär skoj. Men men, hjärtat slår som bara den på vår lilla tös, 150 slag i minuten, känner mig som en stolt mamma :) min mage växer sakta men säkert och ligger läängst ner på kurvans nederdel.

Jisses, ikväll kommer jag att sova gott!
Julia hämtade twinsen idag, jag var visst en smula optimist när jag trodde att jag skulle hinna med allt idag! Men dom gillar att hänga med henne också så det ska nog gå bra :)

Kommentarer
Postat av: julia

ey! dom älskar att hänga med mig !!!!!!

2010-01-27 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback