Att grilla eller inte grilla

DET är frågan idag! Ena stunden ser det jättemörkt ut på himlen och i nästa stund skiner solen, vad göra? Vi tänkte ju grilla när Nellies morfar och bonus-mormor, farmor och bonus-farfar kommer på middag :) jobbigt, jag måste bestämma för det är jag som ska handla, hmm.

Nellie tar en liten tupplur som nu har varat i cirkus 2 timmar, inte avis alls. Prinsessan har nämligen igår och idag velat gå upp vid 9 tiden, vilket jag inte alls är imponerad av! Jag hoppas att hon snart inser att det är skönare att sova till 11 som hon brukar.

Vi har verkligen jättemysigt på dagarna, badar och masserar och ligger på golvet och leker massor, Nellie har precis börjat prata med oss så när vi säger något så svarar hon med 'aaaarrrnnnnggggöööölliiiiiiiii', typ, sjukt gulligt i alla fall :) lyxigt att få vara mamma-ledig i alla fall, tack alla ni som jobbar så att vi mammor får vara hemma ;) eller tack till mig själv som har skattat!

Nu ska jag ta mig en riktig funderare på den här middagen, grillat eller inte grillat..







Lite bilder från midsommar :) Anki och Billy har massor mer som jag tänkte sno idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback