Seg

Värmen tar verkligen krafterna!

Förut när jag och Nellie skulle åka in och luncha med familjen så kom Anto hem så han följde med, hurra :) vi åt lunch på Zanzibar, gott gott! Anto åkte direkt efter och tränade, lika bra det för jag blev förbannad på hur vissa i vår familj beter sig, som nån jävla martyr som inte 'kan umgås med hela familjen samtidigt', herre-jävla-gud vad arg jag blev (är), köper inte det skitsnacket en enda sekund, aaarrrrggg.

Jaja, jag och Julia tog en sväng på stan efter och shoppade bort våra troubles :) jag hittade ett par skor och en klänning!

Nu är vi hemma igen, jag känner mig helt däckad. Nellie och Anto går omkring och varandrar i lägenheten, tänkte släpa ner dom till vår italienska kvarterskrog och äta bresola och permesan pizza, hur gott lät inte det? Yummie! Niklas och Alexandra tipsade oss igår.

Imorgon har vi inga planer, lite skönt, en långpromenad kanske det var länge sen! Julia åker till Gotland i en vecka, too bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback