Värmdö-bästö

Precis hemkommen från en underbart skön helg. Ni vet en sån där sola-grilla-dricka-umgås-slappa-mysa-helg på landet :) så härligt!
Det var så mysigt att få vara med alla fina ungar, deras land är såå fint, egen strand och jättemysigt. Alexander och Alicia har varit så snälla mot Nellie, dom är helt fixerade vid henne och allt hon gör, snacka om bra barnvakter ;) dom stora tjejerna är också jättebra med henne och ville bära och mysa hela tiden.
Skönt med lite avlastning också, så jag har kunnat sola lite :)

I torsdags hade vi också väldigt trevligt med svärföräldrarna, vi satt ute och grillade, pappa kom över också :)


Våran gullunge!

Farmor-mys :)

Alicia blev lite småkär i Anto och ville gärna sitta i hans knä och kramas lite extra ;)

Armed and dangerous!

Gosingar

Gosingar nr 2

Underbara älskade ungar!

Fina flickor :)

Min söta långhåriga kille

Underbar utsikt att mötas av från verandan :)


Men det var skönt att komma hem också :) när vi kom hem hade Niklas och Alexandra precis tänt grillen så vi åt middag med dom och nu däckade jag i soffan med  en ask after eight!

Imorgon ska pappa bjuda mig och Nellie på lunch för han åker till Gotland på tisdag och stannar hela sommaren, men vi åker såklart och hälsar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback