Company

Inatt sov min skatt 7 timmar, skönt :) mellan 5 och 7 får jag alltid och sen 3 eller 4 timmar till efter det. Hon är så duktig och somnar alltid själv, självklart somnar hon i min famn ibland när hon äter men för natten får hon alltid somna in själv, hon ligger och tittar och snackar lite men sen somnar hon, så söt så.

Jag har varit uppe och städat lite en stund, Nellie sover lite till nu så det är bara att passa på! Om ett tag ska vi åka in och möta tvillingarna och Julia och handla mat och ta en sväng förbi Systemet. Tvillingarna och resten av deras familj kommer över och grillar ikväll :) så mysigt!

Imorgon ska jag och Julia dejta varandra på Fridays, äntligen, premiär för mig i Kungsan i år, älskar deras baby back ribs, can't wait! :) deras apple mojito är inte direkt äcklig heller.



En jätteglad Nellie visar alla sina hakor :)


Min sommarpojke!


Gym-time, Nellie har spännislinnet!


Kvällslur i solstolen med pappa.


Hihi, min fina knubbis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback