Första snoret

Nellie är snorig :( stackars liten. Hon kan knappt andas, hon bara hostar och skriker för hon blir så frustrerad, hon kan ju inte direkt snyta sig heller. Snorsugaren funkar sådär, ska testa massa koksalt och se om det funkar bättre. Snacka om att man känner sig maktlös, det tog Nellie över en timme att komma till ro och somna inatt, både hon och jag grät, det gör så ont att se henne må så dåligt, men sen somnade hon tillslut, mer eller mindre sittande mot flera kuddar.
Men sen sov hon 8 timmar, så skönt! Fast jag vaknade en gång i timmen av att hon skrek i sömnen och ville ha luft :(

Regnar som tusan här idag, riktigt ruskväder, men ganska mysigt också. Jag och Nellie ska åka och fika med Sofia och hennes lilla Tuva som är lika gammal som Nellie. Sen ska vi bara mysa, det kommer massa grabbar hit ikväll och ser på fotbollen, gäsp säger jag.

Igår var en skön dag, min bonusmoster Kicki kom hit och åt lunch med mig ute i solen, vi satt i flera timmar och bara pratade och hade det skönt :)
Sen åkte jag, Anto och Nellie in till Kungsan och träffade Julia och Niklas på Friday's. Jag kan äta där alla dar i veckan! Fick mina efterlängtade baby back ribs och en apple mojito, det var trevligt och vi satt kvar i flera timmar och hade det gött :)

Nu ska jag pyssla om min snorunge lite innan vi ska ge oss ut i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback