Glassigt

Idag har jag laddat om :) det är tur att det finns nätter så att man kan vakna till en ny dag! Nellie sover så bra, 8 timmar härom natten, aldrig mindre än 5, kanon!

Julia har opererats nu på morgonen och hon kommer hit om ett par timmar med Niklas som är snäll och kör henne. Anto ska vara hemma med oss hela veckan, han har fortfarande väldiga problem med att andas och han ska träffa mer läkare idag. Nellie pelli är snorig men lite bättre, själv är jag bara lite matt i kroppen.
Med andra ord så har vi en riktig sjukstuga här! Perfekt för jag har hela frysen full med glass i alla dess former, hihi, och när man är sjuk vill man ju ha glass eller hur?
För att vara mer exakt så finns det;

Glasstrutar med strössel
Annanas isglass
Nån variant på mars-glass
Gräddglass med choklad, jordgubb, krossad choklad, vanilj eller skogsbärs smak

HAHA :D va illa!

Nu ska vi se en film.

Kommentarer
Postat av: Maria- Gävle

Gillar din blogg, du har en urguulllig liten flicka! :)

Jag har också funderat på att börja blogga, man blir ju så inspirerad...

Vad har hänt Julia, varför har hon opererats, stackarn. Hoppas hon blir bra, och hoppas De andra också blir friska... Kämpa på! :)

Ha det så bra, Kram

2010-06-15 @ 14:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback