Goodiebag!

God morgon, jag och Nellie har sovit till halv 12 idag, helt underbart!
Idag ska vi bara vara hemma och lata oss och när Anto kommer hem får han ta ut oss på resaurang och bjuda på käk, pasta vill jag ha :) vi skulle egentligen åkt till Vilmas skola och hälsat på men det verkar som att pullan har fått ögoninflammation, bläk, då kommer jag garanterat få det också, skit.

Igår skulle vi fira syser Julia lite till med ett okänt 'äventyr' som senare visade sig vara en ridtur på Djurgården med alla systrar, himla mysigt. MEN, vädret var lite sådär så vi bokade om det och tog med oss hel familjen på Grönan och körde 5-kamp, JAG VANN :D (givetvis)! Sen tvingade vi med oss vår extremt höjdrädda pappa i en berg-och-dal-bana, hihi, han satt bakom mig och lät ungefär; 'iiiiiiiih, ooooooooh, aaaaaaah, neeeeeeeeeeeej, varför göööör man sånt hääääär??!', vilken underhållning, jag kände mig som 10 år ungefär, härligt!

När jag och Nellie kom hem, mitt i natten typ, så hade vi (jag), en stooor goodiebag som väntade, Anto's företag jobbade på tidningen KING igår så då plockade han med sig både det enda och det andra hem. Bland annat massa hårvård från Björn Axen-Urban och Schwarskopf, vax och massa sånt från Veet, krämer, hårfärg, solskyddsfaktor m.m. och en underbar BUS, jag prövat den i detta nu, den är färgad från början så man ser vart man missar osv, nackdelen är att man ser ut som ett gatubarn som har rullat i lera, men efter ett par timmars verkar och en dusch så ska det vara tipp topp, jag hoppas!

Nej nu ska jag plocka upp min prinsessa, ignorera solen ute och lägga oss i soffan och gosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback