Happy day

Idag har det varit Julias födelsedag, en riktigt bra dag!

Vi var på BVC först, nu väger Nellie 5930 och är 59,5 lång, vår sköterska är mäkta imponerad av vår lilla (stora) tjej, jag får alltid känna mig som världens stoltaste mamma när vi är där :) Jag är så glad att hon har blivit så stor på bara min mjölk, det känna extra bra, både för att det är sååå mycket bättre för henne och för att det är mycket smidigare än att pyssla med ersättning osv.
Mammas stora fina älskling!


Sen mötte vi upp moster Julia på banken, nån va sugen på att placera om lite cash på 18års-dagen, hihi! Jag passade på att teckna en barnförsäkring till Nellie, bättre sent än aldrig, och hämta ut papper så att vi kan binda lån och sånt tråkigt.

Hemma hos familjen på östermalm fortsatte vi att fira Julia med middag utomhus och en jättegod tårta! Av mig, Anto och Nellie fick hon en plattång från GHD, jag var sugen på att ta den själv ;) men jag plattar nästan aldrig mitt hår ändå, men shit va snygg den var!
Jag och Nellie hängde kvar en stund efter att alla stack iväg, vi kom hem för en liten stund sen.

Imorgon kommer Lotta hit :) det ska bli superroligt!! Jag vill ha fint väder imorgon, sitta ute och äta god mat, dricka vin och prata. Jag och Lotta, läs jag, är så dåliga på att prata i telefon men det är när vi ses som det 'lönar' sig för då har vi desto mer att prata om!
Nellie tycker nog att det ska bli spännande att träffa Lotta första gången också :)

Kommentarer
Postat av: Emmy



Men guuud kvinna. Har du grädde i boobsen eller? :)



Vad fin hon är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback