Hemma bäst!

Borta är bäst men hemma är alltid liite bättre! Det var så skönt att komma hem igår, Nellie var jätteduktig hela resan, hon var vaken hela flygresan men verkade totalt oberörd, så skönt.

Lördagen gick åt till att kolla på bröllopet, vi åkte ju från Stockholm just för att slippa det men det slutade med att vi tittade i stort sett hela dagen, så fint!
Igår innan vi åkte hem så åt vi middag hos mormor med hela släkten, vi hann också träffa Christina och Amanda och ta en fika, bästa dom!
Helgen har varit såå härlig, vi har bara slappat och ätit så sjukt mycket god mat. Så fort Anto får semester så åker vi ner igen :)

Nellie är inte så snorig längre men jätteslemmig i halsen :( tur att vi har BVC tid imorgon, 2 månaders kontroll. Vart tar tiden vägen? Nyss låg hon i min mage och nu är hon redan stora damen..

Idag är jag såå trött, jag fattar noll. Vi har söndag kan man nästan tro, Anto frågade nyss om vi inte ska ta en promenad men jag orkar nog inte ens det. Nellie är också trött efter helgens äventyr, hon sov 9 timmar och sen 4 direkt efter och nu ligger hon på min mage och är inne på sin tredje sovtimme, lilla hjärtat!
Vi ska grilla kycklingspett snart och bara fortsätta att göra ingenting, så skönt.

Jag hoppas att vi åker ner till Lysekil på onsdag, det blir en kort paus hemma bara, men det skulle vara så skönt att komma iväg lite längre än bara över helgen. Vi får se hur det blir, jävligt dyrt är det en sak som är säkert, ajaj.



Vår lilla nybadade boxare


Nellie har skrattat åt sin gammelmormor hela helgen, så mysigt att se dom!


Lilla fröken tröttmössa



Min fina skatt, tycker ni att vi är lika? :)


Kan stå själv, hela tiden om hon ska bestämma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback