Igår var ingen vanlig dag,

för det var Antoines födelsedag, hurra hurra hurra! :)

Igår var en riktig kanondag, dom bara haglar över oss ;) Julia kom hit på eftermiddagen och hade Nellie-mys medans jag fixade tårta till min älskade man. Mums mums, måste säga att jag är en höjdare på tårt-bakning, den var såå god. Hela min familj kom hit och åt tårta med oss på baksidan och firade Anto och när dom hade gått så åt vi god middag och hade mys.
Sen slocknade Anto på spikmattan men det är en annan sak, jag fick liv i honom så han förflyttade sig till sängen med sina favvo-brudar!

Inatt sov Nellie 6 timmar i sträck igen, vad är det här? Jag var så 'utvilad' att jag inte kunde somna om utan gick upp och pumpade ut lite mjölk, åt frukost och såg på Nyhetsmorgon. Har snart hela frysen full med bröstmjölk men jag vill inte ge henne flaska, enda anledningen skulle ju vara om vi vill åka iväg nån gång men det vill jag inte heller, inte än.
I alla fall så kröp jag ner hos bruttan sen och sov ett par timmar till. Julia kom förbi en sväng och sen gick vi till tvillingarnas dagis och hämtade dom, mina söta :)

Sen mötte jag och Nellie upp Anto och handlade lite mat och nu är vi hemma! Anto ska hjälpa pappa att vakta på båtklubben inatt så vi ska vara själva :( inte kul!

Snacka om att vi har fått en bestämd tjej, hon skriker aldrig utan hon säger mer till med ett 'nääääää' när hon inte trivs. Sen ser hon till att man prövar allt mellan himel och jord tills hon är nöjd, så söt. Helst ska vi bara gå omkring och bära henne så att hon får titta på alla saker eller sjunga för henne.
Men idag har jag försökt vänja henne vid att ligga lite ensam i baby-gymmet, hon tyckte det var helt okej, men hon tittar inte på leksakerna utan hon tittade slaviskt på Projekt Runway, min lilla fashionista!

Nu är det bara några dagar kvar tills Lotta kommer upp, såååå roligt :D

Kommentarer
Postat av: Lotta

wiiiiiii !!!!

2010-06-02 @ 10:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback