Midsommar

Igår kväll kom vi hem från en helg i Lysekil :) det var en jättebra midsommar men tiden går så himla fort så fort man åker iväg.

På midsommar var vi hemma först, åt god lunch och jordgubbstårta, på kvällen var vi hemma hos Mattias och grillade och spelade kubb, det var rooligt! Vi lämnade Nellie hos sin farmor och bonus-farfar ett par timmar också, det var skönt en när vi skulle hem så praktiskt taget sprang vi till vår lilla skatt!
I lördags var vi hos Antos morfar och grillade hela dagen i solen, så härligt, Nellie fick träffa sin farfar för första gången också.
På kvällen åt vi en god middag nere på torget i Lysekil och sen hade vi myskväll hemma med massa godis. Det är så mysigt i Lysekil, jag längtar tills vi ska åka tillbaka, om 3 veckor :)
Nellie tycker jättemycket om att vara med Anki och Billy, hon får uppmärksamhet heeela tiden och då är hon nöjd som bara den!

Igår innan vi åkte så prövade vi att ge Nellie urpumpad mjölk från flaska för första gången, Anto fick mata, det gick superbra :) hon tog flaskan direkt! Jag var orolig för att hon kanske skulle spy om hon åt för fort men det var ingen fara. Skönt att ha gjort det, jag måste försöka bli av med den här amnings-pressen jag sätter på mig själv. Bara för att det funkat så bra sen start så inbillar jag mig att jag måste måste amma hela tiden och inget annat. Samtidigt så vill jag amma, jag är helt virrig.
Slutsats; skönt att hon har ätit från flaska en gång!

Idag har vi inte gjort nånting, jag har fortfarande pyjamas på mig och ser på Desperate housewives, jag har haft sjukt ont i huvudet sen jag vaknade och känner att mina krafter är begränsade idag, gäsp. Hoppas att Anto kommer hem snart så kanske han kan pigga upp mig.
Tur att Nellie är så snäll mot mig annars hade jag blivit tokig, hon har nästan börjat skratta nu, det är så sött så mitt hjärta gör frivolter!

Imorgon ska vi på 2-månaders kontrollen som blev inställd förra tisdagen. Jag ska också försöka dejta min älskade syster, jag har inte träffat henne sen i torsdags!

Telia har fortfarande inte satt igång min telefon, suck.

Kommentarer
Postat av: hanna

Ah, vad gör de med din mobil egentligen?? förstår dom inte att det finns folk som är i behov av dig!! :P ring när du kan älsk. <3

2010-06-28 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback