Min STORA tjej!

Hihi, idag var vi på 2 månaders kontrollen, Nellie väger nu 6850 (!!!) och är nästan 64 cm lång! Vår jättestora lilla tjej, när hände det här? Nyss var hon ju pytteliten och bajsade svart, kan redan sakna att ha en liten nyfödd pluttis.
I alla fall så såg allt jättebra ut, vi ska tillbaka för vaccination om en månad, ser inte fram emot det, sist dom stack i Nellie storbölade jag, ajajaj.

Innan BVC på förmiddagen så åkte jag till pappa och åt lunch med Gun och farmor som kom på besök, så mysigt att Nellie får träffa sin gammelfarmor lite!
Nu i eftermiddag och kväll har vi gjort en riktig storstädning här hemma, så skönt!

Imorgon kväll ska vi iväg och spela brännboll någonstans utanför stan, om vi orkar. Och på torsdag kommer Anki och Billy förbi när dom börjar sin MC-semester. I helgen åker vi ut till Värmdö och tvillingarnas land, det skulle visst bli över 30 grader hela helgen så det passar perfekt, plus att jag längtar sjukt mycket efter sötungarna :)

Nu ska vi äta lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback