Påväg

Det känns som att vi redan är påväg bort igen, vi åker till Lysekil imorgonkväll, med tåg, det ska nog gå bra, kommer vara äckligt mycket folk bara.
Nellie tycker nog att vi har varit hemma för lite och igår protesterade hon sitt bästa, hon gnällde så fort hon inte fick vara i min eller Antos famn och vägrade till och med att ligga i vagnen (!), vårt lilla skrutt-troll.
Så idag är hon och jag bara hemma, jag har lite dåligt samvete för att vi gör så mycket saker med henne hela tiden om hon nu tycker det är jobbigt. Anto är på jobbet idag, det är lite ensamt nu när han har varit hemma ett tag, men vi klarar oss.

Det är superfint väder ute men vi har bara varit inne hittills, jag vill låta Nellie bara vara hemma, inte ens lägga henne i vagnen, är jag löjlig? Vi ska ändå ut sen när Anto kommer för vi tänkte grilla, men men.
Så jag har tagit igen dom timmarna jag tänkte sola idag med att smörja in mig med BUS, det är äckligt bra den jag fick av Anto.

Igår var jag och Anto först ute på en lång morgonpromenad, vi stannade till på Norr mälarstrand och åt frukost vid vattnet, myspys. Sen åkte jag och Nellie till Julia och shoppade lite kläder till Nellie och lite till mig :) på kvällen hade vi stor familjemiddag, som vi har ungefär en gång i veckan, det är mysigt!

Som sagt, imorgon kväll åker vi till Lysekil och firar midsommar, det ska bli jättemysigt :) så nu är det bara att tvätta och packa om!


Bare Escentuals Faux Tan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback